اطلاعیه نوزهمین دوره مسابقات قهرمانی استان انجمن کونگ فو توآ استان زنجان

قابل توجه کلیه ورزشکاران رشته های کونگ فو

انجمن کونگ فو توآ در نظر دارد نسبت به برگزاری مسابقات انتخابی تیم استان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان آقایان در تاریخ ۱۹ مرداد اقدام نماید. لذا لازمست مربیان محترم نظر خود را در رابطه با زمان برگزاری و رده های سنی مسابقات مذکور در اسرع وقت اعلام فرمایند. ضمنا حضور ورزشکاران سایر رشته های ورزشی در این مسابقات ممنوع بوده و صرفا ورزشکاران رشته های زیر مجموعه فدراسیون کونگ فو می توانند در این مسابقات حضور بهم رسانند.

کسب عنوان استان برتر توسط انجمن کونگ فو توآ استان زنجان

انجمن کونگ فو توآ استان زنجان با توجه به فعالیت های خود بعنوان انجمن برتر سال 1396 کشوری انتخاب شد. ضمن اینکه استاد بهروز عالمی بعنوان داور برتر و خانم زلیخا قنبری بعنوان پیشکسوت برتر بانوان در سال 1396 انجمن کونگ فو توآ انتخاب شدند.
کسب این موفقیت را به کلیه زحمتکشان عرصه کونگ فو توآ استان زنجان تبریک عرض می نمائیم

نتایج انفرادی مسابقات

نتایج انفرادی مسابقات آقایان بزودی در همین پست اعلام میشود

مسابقات بانوان 20 مرداد برگزار میگردد

آزمون رتبه های یک تا چهار برگزار میگردد

مسابقات قهرمانی کونگ فو توآ استان برگزار می شود

کسب چهار مدال از آوردگاه سنندج

رقابت های قهرمانی کشور کونگ فو دیروز 23 تیر با حضور 248 ورزشکار از 31 استان به میزبانی سنندج برگزار شد.
حاصل کار نمایندگان شایسته استان کسب یک نشان نقره توسط امین عنایتی زاده و سه برنز توسط ؛ وحید استجلو ، اباذر علوی و داود علوی در این رقابت ها بود .
شایان ذکر است : سرمربیگری تیم اعزامی زنجان در این رقابت ها بر عهده محمد حدادیان و مربی تیم جمشید کردلو و بهروز عالمی به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کرد .

تیم نیمه آزاد آقایان راهی سنندج می شود

تیم منتخب کونگ فو آقایان در بخش مبارزات نیمه آزاد جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور از تاریخ 21 لغایت 23 تیر ماه راهی سنندج محل برگزاری این مسابقات می گردد. در ایندوره از مسابقات بازیکنان مشروحه ذیل تیم استان را همراهی خواهند کرد .

54- وحید استجلو

58- امین عنایتی زاده

63- سعید دادستانی

68- اباذر علوی

73- محمود مرادی

78- ابراهیم اسماعیلی

83- داود علوی

88- بهمن مرادی

93- فرشاد تیموری

103- مهدی کاظمی

103+ کاوه میرکی
ضمن اینکه محمد حدادیان بعنوان سر مربی و جمشید کردلو بعنوان سرپرست این تیم را همراهی خواهند نمود.
کمیته توآ استان برای این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی و توفیق اعتلای پرچم استان زنجان را دارد .

بانوی پر افتخار کونگ فو زنجان به مدال نقره بسنده کرد

تیم منتخب بانوان استان زنجان که به مسابقات قهرمانی کشور سنندج اعزام شده بودند با کسب یک مدال نقره به کار خود پایان دادند. مریم علوی پر افتخار ترین بانوی کونگ فو کار استان زنجان تنها مدال آور ایندوره از مسابقات برای استان زنجان بود. کمیته توآ استان زنجان کسب این افتخار ارزشمند را به خانم علوی و جامعه بانوان استان زنجان تبریک عرض نموده و از خداوند برایشان موفقیت روز افزون مسئلت می نماید .

عید فطر مبارک

سبک کونگ فو توآ 21 فاقد مجوز است

در برخی تبیلغات طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان 96 شاهد تبلیغات سبک منحله کونگ فو توآ 21 با عناوین مختلف می باشیم . لازم به یادآوری می باشد که سبک فوق در حال حاضر فاقد مجوز فعالیت از شورای ورزش بوده و هرگونه فعالیت آن غیر قانونی و در صورت بروز هرگونه حادثه ورزشی در محل تمرین آن مربی ، مسئول باشگاه مجرم تلقی می گردند .

درگذشت هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی را تسلیت عرض می کنیم

حضور استاد محمد حدادیان در سمینار سالانه توآ کشور

سمینار سالیانه مسئولین کونگ فوتوآ استانهای سراسر کشور در تاریخ ۹۶/۲/۲۲ به میزبانی استان مازندران شهرستان چالوس برگزار گردید .

حضور مسئولین توآ کشور در روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت با برگزاری تمرین مشترک در یکی از سالنهای کونگ فوتوآ شهرستان چالوس با حضور ۲۲ مسئول ونماینده از استانها و برخی از مسئولین کمیته  فنی  و باحضور ریاست و دبیر کونگ فوتوآ کشور انجام پذیرفت .

سمینار در روز جمعه ۲۲اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس با حضور مسئولین توآ و فرماندار شهرستان چالوس جناب آقای زندی و نماینده شهرستان چالوس در مجلس جناب آقای احمدی آغاز شد

درابتدا تلاوت قرآن مجید توسط استاد محمدرضا غلامی مسئول کونگ فوتوآ استان همدان انجام و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پخش گردید .

در ادامه فرماندار شهرستان چالوس جناب آقای زندی ضمن خیرمقدم خدمت کلیه عزیزان اعلام حمایت قاطع خود از رزم ملی ایران  توآ   را اعلام نمود واز  فعالیت های گسترده کونگ فوتوآ در  جوانب مختلف   در استان مازندران و شهرستان چالوس تقدیر کرد.
سپس جناب آقای احمدی از حضور میهمانان در شهرستان چالوس تقدیر نمود و ضمن تحلیل ورزشی استان و کشور و لزوم حمایت همه جانبه از ظرفیتهای ورزشی بخصوص رزم ملی ایران توآ از مسئولین کشوری نمود و حضور یک ورزش ملی در جوامع بین المللی بنام ایران را افتخاری برای کل جامعه خواند .

پس از آن استاد موسی یحیایی ریاست محترم کونگ فوتوآ کشور ضمن تقدیر از مسئولین حاضر لزوم همکاری و همدلی بیشتر مسئولین و حمایت از برنامه های دفتر مرکزی توآ تاکید نمود
در ادامه استاد سیدرضاموسوی دبیر کونگ فوتوآ کشور به تجزیه  و تحلیل عملکرد دفتر مرکزی توآ کشوردر سال ۹۵ پرداخت و عملکرد کونگ فوتوآ کشور را درسالهای اخیر با توجه به عدم وجود امکانات لازم وکافی روبه رشد توصیف کرد ؛ همچنین به تشریح برنامه های بنیادین ایجاد شده همچون
 سامانه آماری اطلاعات ، صدور کارت های شناسایی ، تاسیس شرکت تعاونی همراهان توآکه در صورت همکاری استانها میتواند تحولی بزرگ در تمامی جهات مخصوصا تامین منابع مالی مورد نظر راایجاد کند پرداخت و از تمامی مسئولین استانها خواست که به معنی واقعی همراه توآ باشند و برنامه های ایجاد شده را پشتیبانی کنند .
در ادامه به سوالات پیشنهادات و غیره پاسخ و تامل انجام شد

در پایان از برترینهای سال ۱۳۹۵ بااهدا لوح و تندیس یادمان توآ تجلیل به عمل آمد .

جلسه هماهنگی مربیان کمیته توآ استان برگزار شد

جلسه مسئولین کمیته ها و مربیان محترم آقایان و بانوان کمیته توآ روز جمعه مورخ اول اردیبهشت ماه در محل دفتر هیئت کونگ فو استان برگزار گردید.در این جلسه که با محوریت بررسی تقویم سال جاری کمیته توآ برگزار شد نخست استاد محمد حدادیان مسئول محترم کمیته توآ استان گزارشی خلاصه از فعالیت های انجام گرفته توسط کمیته توآ در سال 1395 ارائه داده و سپس محورهای اصلی تقویم سال جاری را بیان نمودند.
در ادامه هر کدام از مسئولین کمیته ها و مربیان عزیز پیشنهادات خود در مورد تقویم پیشنهادی و برنامه های آتی بیان نمودند.
برگزاری منظم لیگ آقایان و بانوان
برگزاری مسابقات استانی آقایان و بانوان
تمرینات مشترک مربیان
برگزاری اردوهای تفریحی - ورزشی
حضور در دوره های مربیگری و داوری و ارتقا درجه فنی
بازدید های منظم از باشگاهها
از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که با حضور استاد عالمی دبیر محترم هیئت کونگ فو استان ضمن تاکید بر همدلی و تعامل هرچه بیشتر کمیته توآ به عنوان فعال ترین کمیته هیئت - از فعالیت های صورت گرفته کمیته توآ و افتخار آفرینی های به دست آمده توسط توآ کاران تقدیر و تشکر گردید.